jueves, 20 de marzo de 2014

Introducting myself

Hi,
My name is Kyra and I will be your English teacher this year. I will be available for all my students in this blog , so please don´t hesitate to ask me whatever questions you may have.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Os recuerdo que este blog tiene caracter docente, por lo que os agradecería que os expreséis con correción y respeto. Gracias